Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
– Dit is uiteraard mogelijk, neem hiervoor contact met ons op via de telefoon zodat wij snel kunnen handelen!
Aan welke landen leveren jullie?
– Vooralsnog in Nederland, in de toekomst hopen wij natuurlijk te kunnen uitbreiden!
Hoe bestel ik bij jullie?
– Bestel de gewenste producten via onze webshop of social media.
Wat is de leveringstermijn?
– Wij snappen dat je niet kan wachten totdat je bestelling binnen is, wij doen daarom onze uiterste best je pakket dezelfde dag nog te verzenden!
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
– Ja dat kan zeker, laat ons even weten wanneer het voor jou uitkomt, zodat we de bestelling klaar hebben staan!
Hoe kan ik betalen?
- Betalen kan op de volgende manieren: iDeal
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
– Als je bij ons succesvol hebt besteld, krijg je een bevestiging per email.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
– Wij zijn bezig dit te realiseren.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
– Vooralsnog alleen een webshop, uiteraard zijn er wel plannen!